23 Kasım 2011 Çarşamba

Deri Şimdi De Eteklerde


Pantolon ,şort derken deri bu sene her model eteği kuşattı, midi etekler, kalem etekler ,mini etekler  hepsi birbirinden güzel ve şık.

 

En çok sağdaki yuvarlak etekleri beğeniyorum, H&M 'de vardı aynısı.

 

Miranda Kerr güzelliğin doruklarında dolanmaya devam ediyor,Flynn da baya büyüdü tombullaştı.
Deri eteklerle  çok şık bir kombinden tutun da çok rahat günlük bir kombin bile yapabilirsiniz.Eskiden olsa deri çok feminen ve günlük olarak kullanılamıycak bir kumaştı, ancak günümüzde her şeyi birbiriyle karıştırmaya gözümüz alıştığından hepimiz dolabımıza sokabiliriz.

4 yorum:

  1. ben de uzun zamandır kısa siyah deri etek arıyorum ama hep dar modeller var.

    YanıtlaSil
  2. yarin almaya gidiyorum. budur....

    YanıtlaSil
  3. berrila hnmde var , cerenim ben de alıcam en yakın zamanda:)
    berna çok teşkkürlerr:)

    YanıtlaSil

Siz ne düşünüyorsunuz ? Yorumunuz için teşekkürler ...