28 Eylül 2011 Çarşamba

Yeni Alışverişler , Birazcık da Annenin Dolabından Aşırmaca


Ankara'ya H&M açıldı, hemen alışverişler yapıldı, dirseği yamalı kazak ,hırka ne bulsam almak istiyorum 


Annemin yaptığı her türlü giysinin beline takıvereceğim neon kemerlerim, altın sarısı da yolda


Bu kürk yakalar bu sene favorim , geçen sene  annem ileri görüşlü bir trendsetter olarak kendisine yapmış ama 
ablam ve ben gülmüşüz öyle diyor:) Bu yıl hemen kaptım:) Ayrıca ceket ve kemer de annemden   


Bu şifon floral desenli gömlekleri de annemin dolabından benim dolabıma transfer ettim:)


Bu şapka ise bu sezonki  favorim parçam, her mağazada bulabilirsiniz ben H&M 'den aldım.



Yeni kazağım ve ojelerim ise renkleri itibariyle çok canlı, hele ki yeşil  ojem turkuazın en güzel tonlarından, 222 numara golden rose.

Herkese iyi alışverişler, kefiyli kombinler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Siz ne düşünüyorsunuz ? Yorumunuz için teşekkürler ...