25 Mayıs 2011 Çarşamba

Çiçekli Espadrillerim


Toms ayakkabıları uzaktan uzağa hep beğeniyordum ama acaba rahat mı sorunsalı vardı , bu ayakkabıyı da arkadaşımda görünce alma kararım kesinleşmiş oldu.


Bu Toms değil ama olanla yetinmek lazım:) Toms'ların lastik tabanlı olmasından daha rahat olabilirler ancak ben babette bile rahat edemeyen biri olarak bu ayakkabının gayet de rahat olduğunu söyleyebilirim.En azından 25 liralık bir ayakkabıdan beklenenin çok çok üstünde.Adapazarı'nı bilenler varsa Titiz'den alınma bu espadriller.

8 yorum:

  1. Sende mi Adapazarı'ndansın aaaa :))

    YanıtlaSil
  2. yok tansumut:) nişanlım oralı ama ben de gidicem seneye:) sen oralı mısın?

    YanıtlaSil
  3. Bende okumak için buradayım :) titiz ayakkabı falan diyince buralı yada öğrenci sandım seni :)

    YanıtlaSil
  4. ben kalıcı olacağım sen gidici yani:) git gel öğrendim artık , güzel şeyler oluyor orda seviyorum:)

    YanıtlaSil
  5. Oho neler neler :) Ayakkabı çanta falan süper. Hele sosyote pazarı,çarşamba pazarı. 2 tlye kolyeler :)) Ama benım bile zamanım olmuyor bunlardan hiçbirine :) Benimde anne tarafım buralı ben yine gidip gelirim ama :)

    YanıtlaSil
  6. haftaiçi gelemiyorum malesef ,ankaradaki pazarlara da benm vaktim olmuyor,iyi yere geliyorum desene:)

    YanıtlaSil
  7. çok sevimli ayakkabıların :) güle güle giy, ben de tomslardan istiyorum ebay'den alıcam sanırım :)

    YanıtlaSil
  8. yorum yapmak pek istemem ama ankarayı çok özleyeceksin :) Gerçi insanın sevdiği yanında olduktan sonra ohoo sakarya bile(!) cennet olur :D

    YanıtlaSil

Siz ne düşünüyorsunuz ? Yorumunuz için teşekkürler ...