1 Ağustos 2013 Perşembe

Tanem'in Kombinleri, volume 3


Bugün hava kapalıydı ,hatta baya da yağdı ama yaz yağmuru malum kısa kısa yağdı.Yağmur durmuşken hemen hazırlanıp Tanem'le babayı ziyarete gittik, keşke o da benim fotoğrafımı çekebilse ben de olurdum bu postta, çünkü aldığım 22 kilodan ( evet!!)  4.5 kilo kaldı artık karşınıza çıkmaya hazır hale gelmeye başladım.

Tulum: tulumlarına bayıldığım internetten neredeyse hepsini topladığım Cichlid şuradan bulabilirsiniz çok da uygun fiyatları.
Çorap:Panço (hediye)
Hırka:Benetton
Saç bandı:annem yaptı


Anne yine mi poz evde giydirdin şu hırkayı 



Bari etrafıma bakayım, bu da neymiş ?


Tadı nasıl acaba?



Ohh be hırkamdan kurtuldum


Oleyy fotoğraf çekimi bitti ,babama gidiyoruzz:) 


2 yorum:

Siz ne düşünüyorsunuz ? Yorumunuz için teşekkürler ...